Seega võib öelda, et hiilimine on pigem lühiajaline strateegia vastasel peavad kiirelt käigud otsa saama , põhjustades aga kahjulikke pikaajalise strateegia probleeme ebaühtlased servad, nõrgad servad, mõju nuppude pööramisele. Mustal pole võimalik takistada valgel võtmast nurka h8 ja vähemalt 6-te stabiilset nuppu laua alumises servas. Joonis 16 , mis pöörab ümber ruudul d5 asuva musta nupu ning lubab tal järgmise käigu ajal hõivata nurk a8. Kettad võivad vastaseid külgtada rohkem kui ühes suunas korraga. Pärast seda, kui valge vastab g1, on must sunnitud andma nurga valgele kuna mustal on siis ainukesed käigud b1, g2 ja h2.

Hoiatused Othello lauamäng leiutati Mollett või Lewis Watermani nime all Reversi.

Reversi mangustrateegia

Mängu nimetas Goro Hasegawa Seda kahe inimese mängu, mida kirjeldatakse kui mängu, mille õppimiseks kulub üks minut ja elu kogu aeg, on vaja strateegiat vastase külgmiseks ning tema tükkide hõivamiseks ja klappimiseks. Järgnevad sammud kirjeldavad Othello mängimise reegleid ja ka mõnda mängu strateegiast.

Reversi mangustrateegia

Sammud Määrake, milline mängija valib iga värvi. Tahvlil on 8 ruutu 8 ruudu kohta, 64 ketast, must ühel küljel ja valge teisel.

Kas flash ei tööta?

Mõnes versioonis käivitub musta mängijaga Reversi mangustrateegia teistes otsustavad kaks mängijat omavahel. Asetage 4 plaati tahvli keskele, 2 musta poolega ülespoole ja 2 valge küljega.

  • Kaibe binaarne valikud
  • NFL-i kauplemise susteem
  • Kauplemisstrateegia analuusimiseks

Kettad peavad olema paigutatud nii, et 2 musta ketast on diagonaalselt ühes suunas ja 2 valget ketast teises. Algses mängus reversi, mängijad ei pidanud panema esimesi 4 plaati, nagu eespool kirjeldatud.

Eeldusel, et alustav Reversi mangustrateegia on must.

Reversi mangustrateegia

Ta peab asetama plaadi nii, et tema ja üks algne ketas külgneb valge kettaga valge ketas jääb kahe musta ketta vahele. Musta mängijaga mängija keerab külgmise valge ketta, muutes selle mustaks ja kuuludes sellele mängijale.

Account Options

Teine valge mängijaga mängija paneb ühe või enama musta värvi plaadi küljele ketta. Need Reversi mangustrateegia äärisega tükid muudetakse siis valgeks ja muutuvad vastava mängija omandiks.

Korrake eelnevaid samme, kuni enam pole võimalik liikuda.

  • Loetelu aktsiate valik
  • Hispaania binaarsed variandid
  • Othello reeglid - grandhotel.ee
  • Mäng Reversi Internetis
  • KUIDAS MäNGIDA OTHELLO: 7 SAMMU (KOOS PILTIDEGA) - VIHJEID -
  • Teenida arvutist raha

Mängija peab alati asetama plaadi lauale nii, et see külgneb vähemalt ühe vastase kettaga. Kui mängija ei saa sellele nõudele vastavat käiku teha, läbib ta pöörde.

Arvustused

Kettad võivad vastaseid külgtada rohkem kui Reversi mangustrateegia suunas korraga. Kõik külgmised kettad keeratakse samas ringis, muutudes vastase omadeks. Loendage iga värvi jaoks plaatide arv. Võidab mängija, kellel on kõige rohkem oma värvi plaate. Näpunäited Pärast nurki ja külgnevaid ruume on kõige olulisemad kontrollitavad ruumid servades.

Reversi mangustrateegia

Seevastu servade lähedal olevad read võivad olla ohtlikud, kuna vastane võib panna viimase kihi plaadi küljele ja plaate seestpoolt hõivata. Aidamaks teil otsustada, milliseid plaate pärast oma asetamist pöörata, hoidke sõrme asetatud plaadil ja kõndige külgmiste ketaste teed, muutes nende värve.

Plaate on võimalik keerata korraga kuni 8 suunas. Kehtetuid käike näiteks vastase ketta keeramist, kui nende mõlemas otsas pole ühtegi ketast saab parandada nii kaua, kui vastane pole veel mänginud.

Proovige mängida nurkade võtmiseks, nii et teie vastane ei saaks nendes mängida.

  1. Uuri ka huvitavaid othello partiisid!
  2. Mängi Othellot Sissejuhatus Võitja Othellos, nagu juba öeldud, on see mängija, kellel on mängu lõpuks kõige rohkem nuppe laual.

Nurkadesse asetatud plaate ei saa ümber pöörata. Kui te ei saa nurka võtta, saate selle tõhusust vähendada, võttes külgnevad ruudud.

Loo konto, kasutades selleks oma Google või Facebook kontot (ajakulu: 1 minut)

Othello püüdmisstrateegia sarnaneb teiste mängudega, kuid pidage meeles, et tükid lihtsalt keeratakse, mitte ei eemaldata. Hoiatused Ehkki Othello's on sageli võimalik suure hulga plaatide hõivamine, Michigani ulikooli brandi strateegia see alati parim samm.

Enne mängimist mõelge, milliseid võimalikke vastumeetmeid teie vastane võib teha; sageli on see võimeline jäädvustama sama palju plaate, nagu ka teie, või isegi rohkem.