Hinnakirja alumine ots ulatub aga kroonini välja, tegemist siis sama 1,6-liitrise bensiinimootori ja Inform varustuses masinaga, kus nii konditsioneer kui raadio täiesti olemas, küll aga puudu istmesoojendus, udutuled, stabiilsuskontroll, kere värvi peeglid jms. Samas säästate maksumuselt 60 EEK, mida polegi nii vähe.

  • Mitsubishi ASX , 86 kW | Topauto
  • Mitsubishi ASX - Kasutatud sõidukid - autoee
  • Ostu- ja kauplemisvoimalused

Teemaks on vääriskivid? Vale vastus. Selliselt nimetatakse mõningaid uue Mitsubishi ASX värvitoone.

autoee - Foorum » Mitsubishi » ASX

Fantaasia puudumises turundusinimesi küll süüdistada ei saa. Ma pean ausalt tunnistama, et mulle hakkas see auto algusest peale meeldima. Mitsubishidele omane suur iluvõre sobib tavalisest pisut kõrgemale sõidukile imehästi, kerekuju ja proovisõiduki jäälinnuvärv on samuti silmale meeldivad.

ASX Valikud

Kabiin oma nahkistmete ja panoraamkatuseaknaga tundub üllatavalt avar ja nagu selgus — mitte põhjuseta. Nimelt jagab ASX oma põhja suurema sugulase Outlanderiga, omades seega sama pikka teljevahet.

See aga võimaldab ka tagaistmel pakkuda täiesti piisavat jalaruumi.

Pisut võib norida vaid tagaistme seljatoe liigpüstise asendi kallal. ASX Valikud Kindlasti on ASX Valikud juht olnud olukorras, kus võõra auto rooli istudes sõiduk kohaltvõttes välja sureb.

Küll on sidur harjumatu või siis tuleb gaasi anda üleliia palju Eriti kui ollakse igapäevaselt harjunud liiklema automaatkäigukastiga autoga. ASX on sellest patust täiesti vaba. Kohe esimesel paigaltvõtul tunnete end selle roolis koduselt ja mootor vinnab auto kohalt minema sisuliselt gaasi andmata.

Autofänn – õpi sõiduauto diagnostikuks

Isegi kallakul ja vasaku pedaaliga järsemalt ringi käies keeldub Mitsubishi välja suremast. Tere tulemast ASX Valikud diiselmootorite imelisse maailma! Kui juba mootori kiitmiseks läks, lähekski sama teemaga edasi. Kuigi paberil ei tundu 85 kW ja ka kiirendusnumbrid üleliia ägedad olevat, siis tegelikkuses on sellest küll ja veel.

Koostöös 6-käigulise manuaalkastiga kiirendab Mitsubishi turbo vilisedes üllatavalt reipalt ja sealjuures väga väikese kütusekuluga.

Mitsubishi ASX: midagi enamat, kui lihtsalt Outlanderi väikevend

Selleks peab käigu välja võtma ning siduripedaali vabastama. Uuesti sidurit vajutades ärkab mootor hetkega ellu ja on kohe sõiduvalmis. Ummikutes sammukiirusel edasi liikudes ei ole see siiski parim variant, mistõttu saab süsteemi lihtsa nupuvajutusega deaktiveerida.

ASX Valikud

Halb uudis on see, et hetkeseisuga ASX-le automaatkasti ei pakutagi. Mitsubishi sõnul on seda oodata alles Juhitavuselt on ASX pigem jäigapoolses seades ning ka rool on päris täpne.

TEEMA: ASX

Suure hooga auklikku teed rünnates võivad mõned raputused veidi ebameeldivalt mõjuda, kuid plusspoolele jääb ka siinkohal kogu veermiku loogiline ja konkreetne käitumine. Sulgpehmet ja kurvides ASX Valikud sõitu ASX Valikud ostjad peavad mõne teise margi valima. Varustus ja hind Proovisõiduauto maksimaalsele - Instyle - varustusele midagi veel juurde mõelda oleks üsna keeruline.

  • Parim voimalused kauplemise mobiilse programmi

Nahksisu, 9 kõlariga stereosüsteem, naviseade, tagurdamiskaamera, LED valgustitega panoraamkatus, ksenoontuled jne. Nimekirja võiks jätkata veel poole lehekülje jagu. Valikus on isegi baromeeter ja altimeeter, milledest küll viimane näitas Tallinnas ringi sõites pidevalt justkui viibiks auto ligi m kõrgusel merepinnast.

Huvitav millise mere pinnast? Kogu ASX Valikud luksuse eest tuleb muidugi ka üüratut hinda maksta.

Proovisoit - Mitsubishi ASX: midagi enamat, kui lihtsalt Outlanderi väikevend - What Car?

Kui Teile just krooni Honda Civicu suuruse auto eest normaalse hinnana ei tundu. Hinnakirjale pilku heites ASX Valikud optimaalseim versioon ilmselt altpoolt teine - Invite varustustase. Selles sisalduvad nii automaatne kliimaseade, vihmaandur, püsikiirushoidja kui ka palju muud meeldivaks sõiduks vajalikku.

Esiveoline 85 kW diisliga ASX maksab Invite tasemel EEK, mis tundub üsna mõistlik ost olevat, nelikveolise eest tuleb rahakotti 30 tuhande võrra enam tühjendada.

ASX Valikud

Samas säästate maksumuselt 60 EEK, mida polegi nii vähe. Järelemõtlemise koht igatahes.

ASX Valikud

Hinnakirja alumine ots ulatub aga kroonini välja, tegemist siis sama 1,6-liitrise bensiinimootori ja Inform varustuses masinaga, kus nii konditsioneer kui raadio täiesti olemas, küll aga puudu istmesoojendus, udutuled, stabiilsuskontroll, kere värvi peeglid jms.

Kui need kõik aga vajalikena ei tundu, saab ASX istumise alla igati hea hinna eest.

Uus Mitsubishi ASX hülgab diisli ja saab uuendatud välimuse | Autogeenius

Kokkuvõtteks Kõrvale jättes mõned möödalaskmised ASX Valikud — istmesoojenduse lülitite asukoht istme siseküljel, kust seda on raske leida ja kasutada; käsipiduri hoova paiknemine kõrvalistuja poolel, mis tõenäoliselt on tingitud Jaapani vasakpoolsest liiklusest; elektrilise juhiistme reguleernupud istme välisküljel, kuhu täiskasvanud mehe käsi kinnise ukse korral lihtsalt ei mahu — on Mitsubishi ASX üks vahva täiendus nn.

Hoolimata nelikveo võimalusest mina teda maasturiks nimetama ei kipu ja tõenäoliselt eelistab ASX Valikud lõviosa tulevasi ostjaid justnimelt esiveolist versiooni. Ja õigesti teevad. Meeldib: Võimekas diiselmootor, kütusekulu, välimus Ei meeldi: Tippversiooni maksumus, mõned ergonoomilised apsud, automaatkasti puudumine.