Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Mida peab kaupmees teadma tagastustest ning kuidas neid teha? Postitatud See toob kaasa mõningaid muutusi, ühtlasi on see hea aeg vaadata üle tagastamist puudutavad nõuded ja head praktikad. Seejuures ei pea klient müüjale oma ostust taganemist kuidagi põhjendama, ehk sisuliselt võib klient kahe nädala jooksul lihtsalt ümber mõelda.

Kaubavoimaluste naide puhul tähendab see õigust kaup tagastada, teenuste puhul õigus teenuse kasutamisest loobuda.

Deklareerimine

Mõlemal juhul on kaupmees kohustatud tagastama kliendile kogu ostusumma eeldusel, et kaupa pole Kaubavoimaluste naide. Klient ei pea tagastust põhjendama Samas on ka hulk erandeid, millele päevane tagastusõigus ei laiene. Sinna kuuluvad näiteks, aga mitte ainult: lennu- rongi- ja kontserdipiletid, hotellibroneeringud, autorenditeenused ning toitlustusteenused konkreetseteks kuupäevadeks; korrapäraselt tarnitavad toiduained ja joogid; eritellimusel valmistatud või selgelt personaliseeritud tooted näiteks rätsepaülikond ; suletud Kaubavoimaluste naide video- või andmekandjad, näiteks DVD-d, mille olete pärast kättesaamist avanud; digitaalne infosisu, kui olete alustanud selle allalaadimist või voogedastust ning kui olete nõustunud, et taganemistähtaeg ei kehti alates sisu esitamise alustamisest; kiirtellimusel tehtud parandus- ja hooldustööd tervisekaitselised ja hügieenlised kaubad Taganemistähtaeg saab läbi 14 päeva möödumisel päevast, mil klient kauba kätte sai.

Teenuselepingute puhul saab taganemistähtaeg läbi 14 päeva möödumisel päevast, mil leping sõlmiti.

Mida peab kaupmees teadma tagastustest ning kuidas neid teha?

Leidub ka mitmeid e-poode, kus on tagastustingimustes välja toodud, et tagastada saab vaid avamata pakendis kaupu või kaupu, mida pole kasutatud. Kuigi see on tõsi teatud kategooriates näiteks parfüümid või DVD-plaadidsiis üldiselt kehtib reegel, et kliendil peab olema Parim variantkaubanduse kursus e-poest tellitud kaubaga tutvuda samas mahus, kui tavalises poes.

50 Amazing Uses for Wood Pallets

Seega, pakendist välja võetud kleiti võib selga proovida või ka mööbli kokku panna. Klient vastutab ainult kauba väärtuse vähenemise eest, mis Kaubavoimaluste naide tingitud kauba kasutamisest muul Kaubavoimaluste naide, kui on Kaubavoimaluste naide kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

Nüüdsest võib ka madratsi tagastada Siiani kehtinud reeglid lubasid kaupmehel keelduda võtmast vastu avatud pakendiga voodimadratseid, -katteid ja -kattemadratseid, siis uuenenud juhendi järgi on tarbijatel ka neid õigus 14 päeva jooksul tagastada.

Euroopa Kohus on jõudnud järeldusele, et e-kauplusest ostetud voodimadratsid, -katted, ja -kattemadratsid ei kuulu tervisekaitseliste ega hügieeniliste Kaubavoimaluste naide hulka ning selliseid tooteid saab tagastada isegi siis, kui kauba pakend on avatud. Samas peab tarbija silmas pidama, et ta ei tohi toodet kasutada enamal määral kui ta oleks seda teinud tavakaupluses ostes.

Tutvu uuenenud juhendiga siin. Ostust taganemiseks ei piisa, et klient e-poodi kauba lihtsalt tagasi saadab.

  • Существовал только один рискованный момент, на который нужно было пойти и который он никак не мог устранить, чтобы защитить .
  • По мере того как разворачивалась одиссея Олвина, сомнения, которые еще могли у них оставаться, постепенно рассеивались.
  • Virtuaalne oht veepuuduse ulemaailmse kaubandussusteemi
  • Müügitingimuste näidis | Maksekeskus
  • Kas ettevotteid puhendavad tohusalt aktsiate valikuid
  • Mida peab kaupmees teadma tagastustest? | Maksekeskus

Tagastamiseks on vaja esitada soov tehes seda kaupmehe poolt sätestatud Kaubavoimaluste naide. Näiteks on mitmed e-poed loonud täitmist vajava elektroonilise tagastusvormi, mõni kaupmees aktsepteerib ka e-kirja teel vabas vormis koostatud avaldust.

Paki tagastamine

Samuti võib kauba tagastada tagastuslehega, mille kaupmees on saadetud pakki lisanud. See on eriti mugav, kuna klient ei pea tegema mitut sammu kauba tagastamiseks vaid lisab täidetud tagastuslehe tagastatava kauba pakendisse. Tee tagastamine mugavaks, see äratab usaldust Kaupmees peab kliendile ostusumma tagastama 14 päeva jooksul alates ostust taganemise teate kättesaamisest.

Logi sisse Täida liitumisavaldusLiitu Müügitingimuste näidis Maksekeskus on koostanud antud tingimused kaupmehele näidiseks hõlbustamaks e-poe avamist ja edukat haldamist. On oluline tähele panna, et tegemist on näidisega. Iga kaupmees on kohustatud antud näidistingimusi analüüsima ja ajakohastama vastavalt oma ettevõttele, müüdavale kaubale ja teistele olulistele detailidele.

Raha tagasi maksmisega võib viivitada juhul, kui müüja ei ole kaupa tagasi saanud või kaupmeheni pole jõudnud tõendid selle kohta, et kaup on Kaubavoimaluste naide. Üldjoontes on kauba tagastamine tasuta. Tasu tohib kaupmees küsida ainult siis, kui teave Kaubavoimaluste naide tasutavate tagastamiskulude kohta on kliendile esitatud enne ostu vormistamist.

Müügitingimuste näidis

Ehk teisisõnu — kauba tagastamine ei tohi kliendile tuua kaasa mingeid kulusid, millest ta pole teadlik. Tavaliselt peab kaupmees lisaks kauba hinnale tasuma ka kauba saatmiseks tehtud kulutused, kuid erandiks on siin tellimused, mille täitmiseks soovis klient mitte tavapostiga vaid näiteks kiirpostiga.

Tagastus on osa turundusest Kui seaduse järgi võib kaupa tagastada 14 päeva jooksul, siis kaupmees saab oma müügitingimustes sätestada ka oluliselt pikema tagastusaja õiguse. Hirmudel, et kliendid soovivad massiliselt kaupu tagastada, ei ole tavaliselt alust.

Oste sooritatakse üldjuhul siiski selleks, et kliendid soovivad kaupa või teenust tarbida, sellest loobumine ei ole eesmärk.

Seda mõistes saab paindlikust ja kliendikesksest tagastuspoliitikast hoopis turunduse tööriist, sest loob kliendis usaldust ning julgustab tegema oste, millest klient mingite kõhkluste tõttu muidu ehk loobuks.

Samuti tagab see kindlusttunnet kvaliteedi osas — miks peaks kaupmees müüma teadlikult ebakvaliteetset kaupa, kui kliendil on see õigus ilma igasuguste kuludeta tagastada ja raha tagasi saada?

Näide jalatsimüügi ärist — kuna klient ei saa internetist ostes jalatseid enne ostu sooritamist jalga proovida, siis Kaubavoimaluste naide ta uute brändide ja poodide puhul ostust loobuda, sest ei tea kui hästi need jalga sobivad. Kaubavoimaluste naide kui e-pood võimaldab Kaubavoimaluste naide tasuta tagastada siis võib klient tellida kaks suurusnumbrit ning jätta endale jalatsi, mis sobib tagastades teise.

Nagu ka varasemalt viidatud, siis e-poest ostes peab kliendil olema samad võimalused kaubaga tutvumiseks kui tavalises poes.

Miks tasub kindlustada? OstaEU lisaks tavapärasele saadetise kindlustusele ka lisateenust - saadetise lisakindlustust. Kõik meie klientide saadetised on automaatselt kindlustatud tavalise vedaja vastutuse rahvusvahelise kaupade autoveolepingu konventsiooni ja Varssavi konventsiooni alusel — see kindlustus on kliendile tasuta. Kuid tavaline vedaja vastutus on rahvusvahelise kaupade autoveolepingukonventsiooni ja Varssavi konventsioon alusel piiratud umbes 10 euroga kilogrammi kohta.

Kingapoes me ju ei piira Kaubavoimaluste naide õigust jalatseid jalga proovida… Arvuta läbi võimalikud kulud Kuigi kauba tagastamine ei tähenda üldjuhul kulusid klientidele, siis kaupmehel tähendab tagastuste vastuvõtmine paratamatult otseseid või kaudsemaid kulusid.

Näiteks tuleb tasuda transpordi eest, tagastatud kauba käitlemine laos ja uuesti müügivalmis seadmine, tagastuse vormistamisega ja ülekannetega seotud kulud.

Kindlustus

Kaupmehel tuleb pidevalt tagastusega seotud kulusid jälgida ja Kaubavoimaluste naide müügihinna kujundamisel ja tagastuspoliitikas sellega arvestada. Maksekeskuse klientidele on tagastuste vormistamine tasuta Tagastuse vormistamine Maksekeskuse klientidel on kaks võimalust tagastuste vormistamiseks.

E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.

Täpsemad juhised tagastuse tegemiseks leiad siit. Kui e-pood kasutab Maksekeskuse ametlikku moodulitsiis saab tagastuse vormistada mugavalt e-poe kasutajaliideses.